piggare

Efter att äntligen ha fått sova en hel natt och dessutom 12 timmar så känner jag mig mkt bättre idag! Ligger i sängen och har nyss kollat klart på never let me go. Filmen var bra, men ganska konstig vet inte riktigt om jag förstod allting, men värd att se iaf! Såg filmen eat pray love igår och den var fan inte bra alls, inte ens värd att se enligt mig. Nu väntar jag på att remember me ska laddas färdigt så ska jag se den också.
har fan blivit filmexpert efter dessa dagar, bästa filmen är Dear John den måste alla se!

Nu ska ja ta mig ork och värma lite mat som jag fick av mami igår och sen måste jag ta en dusch MÅSTE! Ska försöka ta mig ut på en liten promenad sen och få lite frisk luft vilket är behövligt. Imorgon ska jag jobba, ja det ska jag verkligen.

Myyycket piggare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0