I'm so happy

Åååh vad det är uunderbart med fredag och veta att man är ledig två dagar. Så sjukt skönt!
Har varit uppe hos grannen en stund och druckit öl på balkongen. Har fått huvudvärk nu så har lagt mig i soffan och ska nog se ett avsnitt av lyxfällan! :)
Om ett tag ska jag upp till mina fina flickor på storgatan. Hörde rykten om att vi ska spela monopol! BLir alltså förmoligen en lugn fredagskväll. Har dessvärre inga planer för morgondagen heller. Fest,någon? Känns dumt att inte göra nått på helgerna när man väl är ledig..

Juste om någon ser en svart citymaillåda, förmodligen på salstaområdet så kan ni ju höra av er för vi hade en "buntlåda" med post i idag som blev snodd? Hur kan man sno en låda med post? vad ska man med den till? :p
hoojta gärna till om ni ser den :) haha inte för att jag bryr mig men dom som skulle få den posten lär ju göra!




Idag finns mina tankar hos min extrafamilj, all kärlek till er idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0