hallihallå

har haft "fullt upp" sen i söndags. eller det måste jag väl ha haft eftersom att jag inte bloggat något? haha. Igår när jag kom hem från jobbet drog jag upp till storgatan och vi hade balkonghäng sen blev det fysträning. Ganska skön dag!

Har haft en väldigt dåig dag på jobbet idag. BÖrjar med att jag vaknar kvart i sju och min vagel i ögat hade gjort så ögat svullnat upp som fan kunde knappt öppna när jag vaknade men blev bättre o bättre osm tur va.. Sen har vi som tidigare nämnt massa att göra på jobbet. Idag spenderade jag lite mer än 5h i biljävlen. Virrade runt i vadsrbo/blacksta/forssa. Gick rent åt skogen eftersom att det där inte är mitt distrikt att köra. Hate it aaldrig mera! Taka fan för malmköping & sparreholm det är grejor det! haha :)

Nu ligger jag i grannens soffa kollar bb och ska äta popcorn.
Lääängtar till torsdag, försöker tagga ner men gåår inte. MÅSTE BLI KUL!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sluta säga att det ska bli kul buhuuu. (gråter på riktigt,AMa är fan mitt liv)

2011-04-19 @ 22:36:01
URL: http://doelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0