fredag hela veeeckan!

Fredag och jag är in lööve. eller inte! Precis kommit hem från en liten promenad med grannen! slutade tidigt idag, som alla andra fredagar lovely. Var uppe på apoteket två gånger. första gången hade dom fortfarande inte skickat receptet blev tvungen att gå upp till vårdcentralen och säga till, sen två timmar senare så fanns det att hämta. Helt otroligt hur fort vissa jobbar. herregud!

Nu ska jag lyssna på mitt nya favoritalbum med adele och fixa iordning mig sen bär det av ut till mellösa med tjejerna för tjejkväll hos fia! ska bli kul att se deras villa dom precis flyttat till :) Och sen får man träffa sötnosarna Andrea och isac. dom små liven är allt bra fina!

Ha en bra kväll det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0