Förkyld lagom till helgen

Fan jag har blivit genomförkyld och jättekonstig i halsen. har ju väntat på det här i två-tre veckor, har ju aldrig brytit ut men nu jävlar. Och precis när det är helg också. SÄMST!
Men jag ska äta ibumetin hela dagen och ikväll ska jag vara tipptopp! aldrig att jag stannar hemma. Imorogn kan jag vara sjuk och resten av veckan isf men inte ikväll..

Var på coachträff med bring igår i örebro helt okej fast måste erkänna att det till mestadels är låångtråkigt. Bara massa nördar och jag o maria. haha! men nu är det över iaf. och om jag är frisk så ska vi dit på tisdag igen. funny...

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma och sen ska jag ta en liten promenad, sola och äta frukost med grannen.

Det här är jag idag..


Kommentarer
Postat av: Alexmonica

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-09-15 @ 07:32:06
URL: http://alexmonica.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0